Forum Dance Mix Chart - Pierwsze nieoficjalne forum fanów audycji Dance Mix Chart

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Mr.Sam

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dance Mix Chart - Pierwsze nieoficjalne forum fanów audycji Dance Mix Chart Strona Główna ->
Dj'e
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Hammer
Administrator
Administrator



Dołączył: 24 Lut 2006
Posty: 408
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Świdnica

PostWysłany: Wto 12:03, 05 Cze 2007    Temat postu: Mr.Sam



Mr Sam urodził się w połowie lat siedemdziesiątych w czasie gdy punk wyłaniał się spod ruin stadionowego rocka, dorastał w małej idyllicznej wiosce niedaleko belgijskiej granicy na północy Francji.Od najmłodszych lat, Sam nie miał ucieczki od będących własnością jego rodziców muzycznych koktaili Giorgio Morodera, Klausa Schulza łączonych z odrobiną Elvisa Presleya. Przez tę mimowolną dawkę elektronicznego wtajemniczenia, rozwinęła się w nim fascynacja przytłumionymi dźwiękami syntezatorów a po tym, jak kupił swój pierwszy singiel Depeche Mode, stał się już na dobre uzależniony. Wydaje się jednak, że minęła cała wieczność nim znalazł swe własne muzyczne instrumentarium.
Z nadejściem tworzonej technologicznie Hi-NRG muzyki tanecznej i przez jego pasję do grania w gry komputerowe, w połowie lat osiemdziesiątych praktycznie utonął w prądzie dźwięków muzyki New Beat która rozlała się między granicami na kwitnącą belgijską scenę EBM.
W wieku słodkich lat szesnastu, zarażony został nową muzyką techno, która ewoluowała ze sceny underground tak, że zaokrętował się na pokładzie swej muzycznej kariery i podjął decyzję by przeprowadzić się do Belgii. Gdy miał 18 lat, z sukcesami DJ’ował we francuskich i belgijskich klubach underground dla zawsze entuzjastycznej publiki.
Jego klubowy dźwięk stawał się coraz bardziej inspirującym z kolejnymi wydaniami pochodzącymi z tak innowacyjnych labeli jak MFS, którzy wydawali pierwsze nagrania trance z ich pionierskimi artystami jak Cosmic Baby i Paul van Dyk. I to w końcu doprowadziło do powstania dźwięku techno-trance zmierzającego w kierunku większej melodyjności. Sam karmiony był tym entuzjastycznym i atrakcyjnym nowym kierunkiem, który odwoływał się do jego uczuć i zmysłu melodii.
Kiedy jego utalentowane palce ślizgały się po gramofonach tydzień za tygodniem, nie trwało długo zanim zwrócił wystarczającą uwagę by zgromadzić pewną wierną rzeszę fanów , po czym zaproponowano mu szansę rozkręcenia słynnego klubu La Rocca, jednego z najgłośniejszych belgijskich klubów. To był moment, na który on czekał – jego czucie melodii było właściwym składnikiem potrzebnym do rozkręcenia monotonnej przemysłowej publiki techno.



Po latach, gdy muzyka trance szybko zastępowała techno jako popularną muzykę stylu lat dziewięćdziesiątych, Mr Sam grał razem z topowymi DJ’ami z fabryk tańca w wielu kolorowych miejscach, jak Francja, Belgia, Portugalia, Holandia, Niemcy, Włochy, Szwajcaria i Korsyka czy na eventach, takich jak legendarny i bezgranicznie popularny festival I Love TECHNO w Gent.Wiele ekscytujących momentów za deckami, jak granie przez 12 godzin z Andry’m Nalin’em, pozostawiło niezatarte wrażenia na młodym i utalentowanym DJ-u a atrakcyjne „biczowanie” publiki do szczytów uniesień, jest zawsze kreowane w więzi pomiędzy DJ-em i słuchaczami.W Belgii jego popularność rosła bardzo szybko w krótkim czasie, aż został jednym z najlepszych belgijskich DJ-ów, aż w końcu Sam został rezydentem w Lagoa, La Nova, Tour & Taxi, Pacha, niestety, prawdziwy sukces międzynarodowy jak dotąd uciekał przed nim.Jak może atrakcyjny, młody DJ ruszyć w górę drabiny sukcesu gdy najwyższe szczeble zajmują tak wielkie nazwiska jak Sasha, BT, Paul Oakenfold i Paul van Dyk?
Pod koniec lat dziewięćdziesiątych dźwięki Trance stały się zdefiniowane, stały się bez wątpienia muzyką pop lat dziewięćdziesiątych. To był czas by ruszyć naprzód i spróbować nowych pomysłów. Mr Sam grał już i zaskakiwał wiele z największych nazwisk w muzycznym biznesie, takie gwiazdy jak Carl Cox, Jack de Marseille, Andry Nalin, Danny Howells, Robert Miles, Mistress Barbara, Luke Sater, Corvin Dalek, 100% Isis, Parks & Wilson, wszystkie mają wspomnienia związane z nim. Nie działo się tak, póki nie zaczął on tworzyć swoich własnych nagrań, które mogły go naprawdę wyrazić i pokazać że jest utalentowanym twórcą piosenek i producentem także. Tymczasem, dzięki swym wyśmienitym remixom jakie robił dla wielu artystów – Mr Sam był coraz bardziej rozpoznawalny jako producent.
Jego pierwszy remix powstał w 1999 dla Diki Records (znanej z ich anthemu trance “Age of Love”), w której pracował przelotnie jako artysta. Remix powstał dla Circuit Boy’s The Door, to nagranie, które było mocno promowane przez Danny’ego Tenaglia i Corvina Dalek , którzy czasem go mixowali. Ten remix był szybko remixowany dla Dillinger & Capone and Timo Mass’s Mad Dogs i scementował ich zdolności remixerskie prowadząc do panowania wet&hard z legendarnym remixem Corvin Dalek’s Pornoground, który powstał na licencji Flesh i wkrótce został wydany w UK przez Ministry of Sounds’ Data label. W międzyczasie, Sam stworzył długą listę remixów od Timo Mass, Sinead O’connor, Y-Traxx, Maria Naylor, Praga Khan, Corvin Dalek, Delerium, Niels Van Gogh, Todd Terry, Kay Cee do jeszcze kilku innych nazwisk…
Jego praca z Fredericem de Backer nad projektem o nazwie Madrid Inc była atrakcją słuchaczy na światowej scenie, z numerem My Sunday’s Love , wykonywanym na darmowej płycie CD, która ukazała się w lipcowej letniej edycji magazynu Minstry.
Mr Sam vs. Fred Baker jako siła grupowa stworzyli “Forever Waiting” , który umieszczony został na najlepszym labelu DJ’skim: Magik Musik from Tiesto!! Numer spotkał się z pozytywną krytyką magazynu oraz stał się częścią światowej sieci DJ’ów. To jasne, że determinacja Mr Sam’a do zachowania jego długowieczności przez jego karierę kompozytorską jest dla niego priorytetem.



Od roku 2006 zaczął nagrywać także dla wytwórni Tiesto – Black Hole, która wydała takie hity jak:
„Lyteo”, „Flying Around” czy też ostatnie produkcje nagrane wspólnie z Kirsty Hawkshaw: „Inside” i „Split”. 9 marca tego roku ukazał się jego album zatytułowany: „Lyteo Interpretations” – 4 x Vinyl LP.
W najbliższym czasie (lato 2007) ma się ukazać jego kolejna płyta, tym razem będzie to mixowany album zatytułowany: „Opus” – dj mix album.
Niechybnie z czasem, jego brzmienie będzie ewoluować


www.ftb.pl


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Dance Mix Chart - Pierwsze nieoficjalne forum fanów audycji Dance Mix Chart Strona Główna ->
Dj'e
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin